loading...

بلاگ

بازدید : 810
يکشنبه 3 خرداد 1399 زمان : 2:22

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به تازگی فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرده اند، احتمالاً درباره خرید لایک و فالوور ایرانی، خرید کامنت اینستاگرام، خرید ویو و... شنیده اید. خرید اینگونه خدمات مانند خرید فالوور ایرانی برای دیده شدن پیج شما در اینستاگرام مزایا و معایبی به همراه دارد. به طور قطع با بالا رفتن عدد فالوورهای شما، اعتماد بازدیدکنندگان پیج بیشتر خواهد شد و افزایش تعداد لایک‌های هر مطلب نیز باعث محبوب به شمار رفتن آن پست و در نتیجه افزایش مشتریان و مخاطبان کسب و کار شما می‌شود. اما خرید لایک و فالوور برای اینستاگرام معایبی نیز به همراه دارد. با ما همراه شوید.

نرخ مالیات بر ارث در اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم
بازدید : 486
دوشنبه 28 ارديبهشت 1399 زمان : 20:23

برندها و مدل‌های مختلف سمعک همراه با ویژگی‌ها و تکنولوژی‌های متنوع وجود دارند به گونه‌‌‌ای که بسیاری از کاربران در انتخاب و خرید سمعک مناسب دچار مشکل می‌شوند. ما در کلینیک شنوایی سنجی نوین سمعک با ثبت بازخورد بیماران از سمعک و همچنین کسب اطلاعات از متخصصین در زمینه سمعک تلاش میکنیم در انتخاب مناسبترین سمعک به مراجعین خود کمک کنیم.

📱 اینروزها در اینستاگرام ...
بازدید : 402
شنبه 12 ارديبهشت 1399 زمان : 21:26

سقف کشسان نوعی از سقف کاذب است که با فاصله از سقف اصلی قابل نصب می‌باشد که به دلیل داشتن مزایای متنوع و کاربردی از محبوبیت بالایی برخوردار است وامروزه بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است، این سقف‌ها تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی دارند و داشتن طول عمر بالا یکی دیگر از دلایل محبوبیت این سقف‌هاست و از سقف کشسان به عنوان یکی از متریال‌های مدرن در بین انواع مختلف سقف‌های کاذب یاد می‌شود. از مهم ترین دلایل برتری سقف‌های کشسان نسبت به سایر سقف‌ها می‌توان به سرعت نصب بسیار بالا بدون نیاز به جابجایی وسایل و اجرای بدون ایجاد هرگونه تخریب ساختمانی و عدم تولید گرد و غبار اشاره نمود. یکی دیگراز ویژگی سقف کشسان انعطاف پذیری فوق العاده بالای آن است که باعث می‌شود هر شکل و فرم هندسی پیچیده‌‌‌ای در آن قابل اجرا باشد، متریال سقف کشسان به صورت رولی در انواع مختلف مدل و طیف رنگی بوده و یکی دیگراز ویژگی‌های سقف کششی قابلیت باز شدن و نصب مجدد آن می‌باشد و درواقع بدون ایجاد هیچ گونه گرد و غبار و تخریبی امکان تعویض و یا تعمیر نورپردازی و تاسیسات پشت این نوع از سقف کاذب امکان پذیر است.

شهری که نه خیابان دارد و نه اتومبیل!
بازدید : 476
چهارشنبه 9 ارديبهشت 1399 زمان : 17:22

شاید شما جواهرات طلائی داشته باشید که می‌خواهید ذوب شوید. یا شما یک هنرمند یا طراح جواهرات هستید که می‌خواهید با ذوب طلا طرحی جدید ایجاد کنید. روش‌های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید طلا را در خانه ذوب کنید اگرچه همیشه باید در نگهداری ذرات طلا بسیار مراقب باشید تا در هنگام ذوب طلا ایمن باشید زیرا نیاز به گرمای شدید دارد.

قسمت اول تمرین در آب در هیدرومِد برای گرم کردن اندام تحتانی
بازدید : 475
چهارشنبه 9 ارديبهشت 1399 زمان : 17:22

در عرصه کنونی دنیای تکنولوژی و رایانه دستخوش تغییرو تحولات بسیاری شده است و در کشور ایران هم با ارتقا سطح علم و نیاز مخاطبان این عرصه دارای پیشرفت‌های چشمگیری شده است یکی از دلایل آن هم فراگیر شدن استفاده از لپ تاپ و گوشی‌های هوشمند است ما در این مقاله قصد داریم در مورد برند محبوب لنوو و نمایندگی آن در کشور ایران با شما صحبت کنیم در ادامه با بلاگتن همراه باشید

چگونه طلا را آب می کنیم
بازدید : 835
چهارشنبه 13 اسفند 1398 زمان : 19:07

تبلیغات در اینترنت مزایای زیادی دارد و از این رو در حال حاضر به یکی از اساسی ترین ابزار تبلیغاتی شرکت‌های بزرگ دنیا تبدیل شده است. با توجه به اینکه شمار کاربران اینترنتی روز به روز در حال افزایش است با استفاده درست و بهینه از این ابزار مفید میتوان کسب کار خود را رونق بخشید در ادامه با بلاگتن همراه باشید

طلای گنبد امام رضا از چیست؟

تعداد صفحات : 1

آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 54
  • بازدید کننده امروز : 55
  • باردید دیروز : 448
  • بازدید کننده دیروز : 449
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2011
  • بازدید ماه : 851
  • بازدید سال : 5910
  • بازدید کلی : 10954
  • کدهای اختصاصی